Nu är det dags igen för en trevlig cafékväll på Nygården 5 maj klockan 18.00.
Dessa kvällar gör vi i samarbete med andra föreningar och innehåller denna tisdag trevliga inslag som ex vis karaoke för den som vill. Så välkommen att titta in precis som du är!
Vi bjuder på fika!
Välkomna önskar föreningsnätverket ATTENTION, Balans, IFS, SPES och ÅSS
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar