måndag 15 juni 2009

Öppet Hus i sommar

Öppet Hus tar inte sommarledigt...vi har bara träffarna lite glesare.
I kväll har vi Öppet Hus som vanligt 18-21 på Brynäsgatan 6.
I sommar har vi sedan Öppet
måndagen 13 juli 18-21
måndagen 10 augusti 18-21

Den 24 augusti kör vi sedan som vanligt igen med Öppet Hus varannan vecka.

Varmt välkommen!

Inga kommentarer: