På måndag 25 augusti är det dags för Öppet Hus som vanligt igen, d v s varannan måndag klockan 18-21 på Brynäsgatan 6.
Välkommen såväl medlemmar som andra intresserade! Öppet Hus är till för alla.
Höstens program med korta föredrag som tidigare under Öppet Hus kvällarna kommer i början på september dels på vår hemsida www.angest.se/gavle och hem till alla medlemmar i brevlådan.
Välkommen!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar