onsdag 20 augusti 2008

Öppet Hus kör igång igen

På måndag 25 augusti är det dags för Öppet Hus som vanligt igen, d v s varannan måndag klockan 18-21 på Brynäsgatan 6.
Välkommen såväl medlemmar som andra intresserade! Öppet Hus är till för alla.
Höstens program med korta föredrag som tidigare under Öppet Hus kvällarna kommer i början på september dels på vår hemsida www.angest.se/gavle och hem till alla medlemmar i brevlådan.
Välkommen!

Inga kommentarer: