onsdag 20 augusti 2008

Lyckad minigolfkväll

Vi var 9 stycken som slöt upp i torsdags och trotsade regnet i Boulognen, där t o m minigolfvärden stängt anläggningen då det regnat hela kvällen. Men vi var inte sämre än att vi åkte till minigolfen vid Fjärran Höjder. Och se! Regnet slutade och vi fick en fin kväll utan regn...ja, förutom några droppar på sista banorna då förstås!
Ove vann genom att spela starkt och rakt! Vi gratulerar till segern och tar gärna en revansch vid tillfälle!

Inga kommentarer: