tisdag 26 augusti 2008

Då är Öppet Hus i gång igen!

Då har vi kört igång höstens första Öppet Hus. Vi var 8 stycken denna kväll och två nya kom! Trevligt! Vi hade ett jättefint samtal och ser fram emot att träffa fler nya vänner och medlemmar under hösten. Välkommen du också!

Inga kommentarer: