I kväll var vi 8 medlemmar som träffades och umgicks på Öppet Hus på Brynäs som vanligt. Vi pratade om att gå ut och äta lite fisk på någon trevlig fiskrestaurang men också att spela lite minigolf framöver i juli.
Så håll utkik här på bloggen eller kolla i din mail om du är med på mailinglistan. Snart kommer något trevligt förslag då vi kan ses och ha trevligt.
Välkommen också att höra av dig om du har förslag på någon träff du vill ta initiativ till. Och så har vi även forumet du kan gå in på och lämna förslag och diskutera med fler medlemmar.
Nästa Öppet Hus blir 28 juli!
Trevlig sommar!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar