tisdag 26 augusti 2008

Självhjälpsgrupperna drar igång 2 september

Den 2 september är det dags att dra igång såväl vår gamla grupp som den nya självhjälpsgrupp som startade i våras. Om du vill gå med i självhjälpsgrupp kan du bara höra av dig på vår mail eller ringa föreningen 026-495 36 10 så kommer du med i den nystartade där plats finns.
Vi håller till i Tullbomsgården (bredvid Folkets Hus) i Gävle. Och får du för dig i sista minuten att du vill komma med, så kom bara klockan 18.00 den 2 september, så kommer du med. Själva gruppen pågår 18.30 - 21 med en fikarast på mitten.
För att delta i grupperna skall du vara medlem i ÅSS.

Du som varit med tidigare får mail av ÅSS där du kan svara om du vill fortsätta i höst eller inte.

Välkommen med i jättefina grupper där vi delar våra erfarenheter och hjälper varandra att må bättre!

Inga kommentarer: