Nu är sommaren här och det är skönt att kunna vara mer ute och njuta av sol och värme. Men vårt Öppna Hus tar inte helt sommarledigt. Det kan vara skönt att veta att vi en gång i månaden ändå finns på Brynäs för den som vill komma och prata lite grand.
Vi kommer att ha Öppet Hus måndagen 30 juni och 28 juli. Sedan kör vi igång igen som vanligt varannan vecka med start 25 augusti.
Välkommen medlem såväl som ickemedlem!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar