I kväll var det Eva Olsson som berättade sin livsresa på Öppet Hus. Vi fick höra en gripande och fantastisk berättelse om många tuffa livshändelser där ångesten varit en följeslagare. Men vi fick också höra hur Eva arbetat sig igenom allt det svåra och hittat vägar till bra självförtroende, bra självkänsla och att verkligen tycka om sig själv i dag. Eva pratade om hur viktigt det är att få balans på allt i tillvaron och ta hand om sig själv på flera olika områden i livet, som hälsa, karriär, relationer, romantik, pengar o s v. Få livets hjul att snurra helt enkelt.
Varje termin kommer vi att ha en punkt där medlemmar berättar om sina liv och delger oss andra hur man kan hitta vägar att må bra igen. Kanske vill du berätta nästa gång?
Hör av dig till gavle@angest.se
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar