onsdag 5 mars 2008

Få konstterapi ersatt av F-kassan

Några av er träffade konstterapeut Ami Widahl hos oss på Öppet Hus för en tid sedan.
Nu finns en jättefin möjlighet för dig som är 19-29 år och har sk.sjuk och aktivitetsersättning.
Är du intresserad av att gå i konstterapi så betalar Försäkringskassan 12 gånger för att gå hos Ami!
Ami kontaktar du på: http://www.amiwidahl.se/

Inga kommentarer: