måndag 17 december 2007

Mysig Öppet Hus avslutning

I kväll hade vi sista Öppet Hus för i år på Brynäsgatan 6. Det blev en mysig julkväll med lite julberättelser och paketgissningar. Men framför allt en trevlig samvaro. Efter helgerna återkommer vi med Öppet Hus varannan måndag och start 14 januari. Välkommen åter då!

Har du som medlem fått julbrev av ÅSS Gävle, fundera gärna lite kring frågorna på enkäten om hur vår fortsatta verksamhet ska se ut.
Och du som ännu inte är medlem, hör av dig till gavle@angest.se om också du vill tycka till och komma med förslag och önskemål. Senast 15 januari vill vi ha era svar. Det går lika bra att skicka per mail som per brev.

Inga kommentarer: