Ami Widahl, konstterapeut, som besökte oss på Öppet Hus 3 december håller på att planera ett projekt för nästa år. Tanken är att erbjuda konstterapi för halva priset till en grupp på max 6 personer. Arbetet kommer att dokumenteras för att visa på effekten av den här terapiformen.
Är du nyfiken och kanske vill vara med? Passa på! Hör av dig till Ami på:
http://www.amiwidahl.se/
Den 17 januari finns också möjlighet att prova på konstterapi för endast 100 kronor.
Du anmäler dig till Ami också till detta. Max 15 personer.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar