I kväll var det tredje Öppet Hus kvällen för ÅSS Gävle. Hillevi Sjögren pratade mellan kl 19 och 20 om vad ångest är, de olika ångestsyndromen och vad man kan göra åt det.
Ett 30 tal besökare kom och fikade, lyssnade och pratade fram till kl 21. En jättetrevlig kväll med många nya ansikten! Flera hade också varit och lyssnat den 12:e november på Folkets Hus. Du som ännu inte hälsat på, välkommen att träffa andra i samma situation, fika, prata eller bara lyssna. Nästa gång är 3 december. Kom ihåg! Du är inte ensam!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar