
GÄVLE Drygt 200 Gävlebor kom till Folkets hus när Ångestsyndromsällskapet höll öppet hus.- Många skäms för att de har ångestsyndrom men det är vanligare än vad vi tror. Kolla bara hur många som är här i dag, sa Sonny Wåhlstedt från Ångestsyndromsällskapet
Läs hela artikeln i Gävle Dagblad på http://www.gd.se/Article.jsp?article=118058
1 kommentar:
Hej!
Det var jätte bra igår. Föreläsningen samt uppslutningen med så mycket folk.
Jag har själv GAD, sjukskriven i 9 år. Med all hjälp och stöd som jag har fått, så är jag idag ute i arbetslivet till 50%. Det är en stor lycka för mej, men jag jobbar varje dag med ångest.
Jag kommer flera gånger och ett stort TACK till alla.
Skicka en kommentar