fredag 9 november 2007

Artikel i Arbetarbladet i dag

Ångesthjälpen har kommit till Gävle
Många svenskar lider av ångest och social fobi. Nu kan Gävleborna få hjälp hos nystartade Ångestsyndromsällskapet. – Det är vad det handlar om. Alla föreningar kan inte heta Solblomman, säger Hillevi Sjögren, ordförande Ångestsyndromsällskapet Gävle.
Läs hela artikeln på www.arbetarbladet.se

Inga kommentarer: