Ångesthjälpen har kommit till GävleMånga svenskar lider av ångest och social fobi. Nu kan Gävleborna få hjälp hos nystartade Ångestsyndromsällskapet. – Det är vad det handlar om. Alla föreningar kan inte heta Solblomman, säger Hillevi Sjögren, ordförande Ångestsyndromsällskapet Gävle.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar