lördag 3 december 2011

Öppet Hus 5/12 inställt!

På grund av sjukdom kan vi tyvärr inte ha Öppet Hus som vanligt på måndag. Vi beklagar detta! Du är välkommen att besöka oss vid ett annat tillfälle!

Inga kommentarer: