måndag 23 maj 2011

Minigolf i Boulognern ons 25/5

På onsdag träffas vi och spelar minigolf! Vi träffas kl 18 vid banorna. Kostnadsfritt för medlemmarna. Du är välkommen att vara med i gemenskapen även om du inte vill delta i själva spelet. Du kan titta på eller föra protokoll. Välkommen att delta!

Inga kommentarer: