Vårterminsstart för Öppet Hus den 18 januari
Nu kör vi igång med Öppet Hus igen varje ojämn vecka mellan 18-21. Du är varmt välkommen att titta förbi en stund för att umgås och ha trevligt. Vi bjuder på gratis fika. Är det första gången du besöker Öppet Hus kan en av våra värdar ta emot dej utanför om du hör av dej till kansliet vial mail eller telefon.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar