torsdag 22 oktober 2009

Middag på Tennstopet

Onsdagkväll 21/10
Vi var några hungriga ÅSS are som träffades på Tennstopet för att stilla vår hunger. Det fanns mycke gott att välja på och alla var mätta och nöjda efter en trevlig kväll tillsammans.

Inga kommentarer: