tisdag 16 december 2008

Lyckad föreläsning med Christer L Nordlund

Det var fullt hus i kväll (80 personer) när Christer Nordlund, psykolog och kognitiv beteendeterapeut från Göteborg, föreläste på Folkets Hus i Gävle. Hillevi Sjögren, ordförande för ÅSS Gävle var moderator.
"Jag har inte mött någon under alla mina 40 år i det här arbetet som inte kunnat göra något åt sin ångest", säger Christer Nordlund.
Det var hoppingivande att lyssna på Christer som också fick stora applåder och beröm från publiken för hans väl skrivna böcker, som hjälpt oerhört många.

Ett referat kommer här snart.

Inga kommentarer: