måndag 20 oktober 2008

Temakväll om social fobi

I kväll var vi 14 peroner som lyssnade på ett kortare föredrag om social fobi och pratade sedan kring det...och mycket annat förstås..som det är på våra Öppna Hus kvällar. Nästa Öppet Hus är det tema GAD (generaliserat ångestsyndrom).

Välkommen då!

Inga kommentarer: