I kväll var vi 14 peroner som lyssnade på ett kortare föredrag om social fobi och pratade sedan kring det...och mycket annat förstås..som det är på våra Öppna Hus kvällar. Nästa Öppet Hus är det tema GAD (generaliserat ångestsyndrom).
Välkommen då!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar