torsdag 16 oktober 2008

Nästa bowlingkväll 6 november kl 19-20

Vi kör vidare med bowlingen och får oss ett par goda skratt varje gång. Vill du också vara med? Det finns plats. Ring i så fall Sören på telefonnummer
026- 13 31 21 senast 5 november.
Vi bowlar sedan 20/11, 4/12 och 18/12 om också du vill fortsätta regelbundet.
Men säg till Sören i så fall.

Och du...kom ihåg...man behöver inte kunna nåt. Vi gör det för att det är kul!


Välkommen!

Inga kommentarer: