fredag 13 januari 2012

Öppet Hus startar igen den 16:de januari

Nu kör Öppet Hus-kvällarna igång igen! Som vanligt är nya och gamla deltagare välkomna! Vi håller till på Brynäsgatan 6. Kvällen börjar kl 18 och slutar kl 21. Vi bjuder på fika!
Varmt välkomna!

Inga kommentarer: