Nu kör Öppet Hus-kvällarna igång igen! Som vanligt är nya och gamla deltagare välkomna! Vi håller till på Brynäsgatan 6. Kvällen börjar kl 18 och slutar kl 21. Vi bjuder på fika!
Varmt välkomna!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Gävle Ångestsyndromsällskap är en ideell stöd- och patienförening för personer i Gävle och omnejd med olika typer av ångestproblematik, såsom paniksyndrom, social fobi, generaliserat ångestsyndrom (GAD)och anhöriga.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar