måndag 4 juli 2011

Missa inte våra minigolfkvällar!

Det har varit några som träffats och spelat minigolf i Boulognern på torsdagskvällarna kl 18. Jag tror de som varit med har haft trevliga stunder (även jag som är urusel på spelet men har uppskattat sällskapet!) Så välkommen att delta! Vi träffas vid banorna. ÅSS bjuder medlemmarna.

Inga kommentarer: