onsdag 12 januari 2011

Vårterminens första Öppet Hus på måndag den 17:de

På måndag kör vi igång med Öppet Hus igen 18- 21. Du som inte besökt oss förut är varmt välkommen att göra det! Om du har frågor kontaktar du kansliet via mail gavle@angest.se eller ringer telnr:026-495 36 10.

Inga kommentarer: