torsdag 18 februari 2010
"Välj dina känslor-få ett rikare liv!
Måndagen den 15 februari fick vårt Öppet Hus besök av livscoachen Per Dahlman. En tänkvärd förelsäsning tyckte nog många av oss! Per gav oss direkta tips på hur vi kan nå våra mål. Mycket av det som sker i våra liv sker av vanans makt. Vi kan välja hur vi förhåller oss till tankar och känslor, men inse att vi inte sitter fast i dem. Vi kan välja och därmed förändra saker i våra liv som får oss att må dåligt! Det är enklast att förändras om vi tar små steg. Varje dag kan vi ta ett litet steg till att bli dem vi egentligen vill vara. Några citat från Per: "Det finns ingen nytta med oro. Känn osäkerhet i säkerheten" , "Ingen kan bestämma hur du skall vara, bara DU kan välja" och "Du är unik och du är värdefull"
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar