torsdag 12 februari 2009

Trevlig kväll på Söderhielmska Gården

Vi var några stycken som var och åt en härlig middag i mysig miljö i kväll på Söderhielmska Gården. God mat, härliga skratt gjorde att kvällen gick väldigt fort.
Det här gav mersmak, så vi kanske går ut och äter igen snart...håll gärna utkik på mailen eller hemsidan...eller så klart här på bloggen för ny tid och restaurang.

Inga kommentarer: