Med anledning av de nya hårdare reglerna i sjukförsäkringen
vidarebefordrar vi detta mail där du har möjlighet att skriva på en landsomfattande protestlista, vilket sedan skall hamna hos regeringen.
Vi ser redan hur man från Försäkringskassan kränker den enskilde inte minst med våra problem genom att helt enkelt bedöma personen arbetsför, trots behandlande läkares rekommendationer om sjukpenning/sjukersättning.
Så välkommen att delta i namninsamlingen du som vill! www.sjukskrivning.just.nu
Vänliga hälsningar
ÅSS Gävle
Sjuksköterskan Margareta Tiger i Härnösand har startat en protestlisteinsamling mot de nya reglerna i sjukförsäkringen.
Om Du också tycker att de är felaktiga och hetsande för den sjuke gå då in och skriv på www.sjukskrivning.just.nu
Tänk på att ingen av oss är försäkrad mot sjukdomar och skador.
Ingen av oss vet vad morgondagen för med sig till oss själva, vår släkt och våra vänner.
Även om Du inte personligen känner någon drabbad, så tänk till, öppna Din empati...
Skicka gärna mailet vidare till alla du känner.
Tycker Du inte att de nya reglerna är felaktiga så strunta då bara i detta mail o tryck på delete.
Ha en bra dag!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar