tisdag 13 januari 2009

Självhjälpsgrupperna kör igång igen

Tisdagen 20 januari klockan 18 startar våra självhjälpsgrupper igen på Tullbomsgården. Välkommen du som varit med tidigare termin! Och lika välkommen du som är ny och vill börja i en grupp.
Alla samlas klockan 18.00 på Tullbomsgården för en gemensam samling där vi pratar om gruppindelning för våren.
Är du helt ny och vill veta mer, ring gärna våra kontaktpersoner om du är intresserad av grupp. Du kan också ringa kansliet 026-495 36 10

Varmt välkommen!

Inga kommentarer: