onsdag 5 november 2008

Exponeringskursen social fobi framflyttad

Starten för exponeringskursen vid social fobi är framflyttad till 15 januari.
Några fler deltagare krävs för att kursen skall bli av. Så välkommen att anmäla dig du också, om du inte redan gjort det! Kursen är känd för sina goda resultat!
Tiden blir torsdagar kl 15-20 Folkets Hus Gävle.
Mer info på ÅSS hemsida under "program". Välkommen!

Inga kommentarer: