Välkommen med och bowla nu på torsdag, 2 oktober, klockan 19.00 i centrum i Gävle.
Vi blir ett trevligt gäng med goa ÅSSare. Du behöver inte kunna något. Huvudsaken är att du är med och har roligt.
Vill du hänga med? Hör av dig till Sören på tel 026- 13 31 21
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar