lördag 16 februari 2008

Psykiatrimässa i Gävle 6-7 maj

6-7 maj anordnas en psykiatrimässa i Läkerol Arena i Gävle. Den är ännu på planeringsstadiet men det blir garanterat två spännande och intensiva dagar med intressanta seminarier och utställare.

Gävle ÅSS planerar att delta med ett informationsbord. ÅSS-medlemmar kommer att tillfrågas om att hjälpa till antingen i Gävle ÅSS egen monter eller som värdar vid mässan. Det kommer att behövas många personer för utdelning av broschyrer, vägvisning m. m.

Så boka in dagarna 6-7 maj redan nu om du funderar på att besöka mässan eller delta som funktionär.

Inga kommentarer: